luni, 21 decembrie 2009

CU UN CALCULATOR IL PUTEM FACE MAI FERICIT PE ALEXANDRU GOGA!!




Alexandru Goga Vasile are 16 ani si singurul lui sprijin este mama sa adoptivă, doamna Alina Goga,care este nevăzătoare.Cum lumina ochiilor ei nu i-a fost luata in totalitate a decis acum trei ani sa–l ia alaturi pe Alexandru. Este elev al Şcolii Generale Nr.14 Brasov si prin faptul ca urmează cursurile unei şcoli cu program destinat copiilor fără cerinte speciale dă un exemplu pentru toţi elevii care poate au toate resursele si posibilităţile insa nu valorifica acest lucru.
Singura lui dorinţă este un calculator. Insa mama sa adoptivă din pensia de intreţinere de 756 ron pe lună nu ii poate oferi acest mod de alinare a suferinţei si implicit un zambet pe buze.
Am vorbit cu mama lui adoptiva si am prin aceasta campanie incerc sa ii dau un zambet lui Alexandru sper sa reusim sa il facem mai fericit si sa ii dam un zambet! Puteti sa il ajutati si cu alimente,haine orice are nevoie am incercat sa il ajut si eu cu ce am putut dar nu e de ajuns doar in perioada sarbatorilor ci tot mereu sa fim mai buni si sa ne implicam in actiuni de ajutor pentru oamenii saraci.
Tocmai de aceea in prag de sărbătoare fac apel la bunătatea si compasiunea dumneavostră. Donand un calculator sau orice componenta un mouse,o tastatura e bine venita il puteţi face pe Alexandru mai fericit.
MA puteti contacta pe id-ul de messenger:bogdanglevesanu

VA MULTUMESC TUTUROR CELOR CARE L-AU AJUTAT PE ALEXANDRU.SA AVETI PARTE NUMAI DE BINE SI SANATATE.
CU STIMA SI RESPECT,
BOGDAN GLEVESANU

Un comentariu: